Ahad, 31 Ogos 2008

terimakasih

terimakasih.

terharu dapat hadiah... blog yang bermula sebagai pentas menulis dalam bahasa melayu atas galakkan sepupu dan saudara mara di beri ganjaran.. memang tak sangka.

memang saya akur, mula-mula menulis dalam bahasa ibunda bagi saya terasa payah seakan besi yang karat. Apa tidaknya, sudah lebih sedekad tak menulis. Bertutur dalam bahasa melayu formal pun tidak lagi. Hanya bertutur dalam bahasa melayu-campur atau orang biasa kata bahasa pasar kiranya. Jadi peluang menulis blog dalam bahasa melayu ini menjadi sebagai latihan dan inspirasi memperbaiki bahasa.

terimakasih pihak penganjur dengan adanya pertandingan ini.

Disini juga saya ingin mohon maaf kepada pihak penganjur kerana tak dapat hadir di sesi penyampaian hadiah. Sebenarnya masa itu sudah ada perancangan lain. Terima kasih juga pada sepupu saya yang dikenali sebagai "aunty yaya" oleh anak2 saya kerana menolong mewakili saya. Tak sangka hadiah saguhati cukup lumayan.. alhamdullilah rezeki.

terimakasih sekali lagi semua!

Tiada ulasan: